Felsökning inloggningsproblem backstage/databas

Följ manualen noga. 


Vanliga fel inkluderar: 

- Fel användarnamn/lösenord - kontrollera att användarnamnet till backstage följer amido\förnamn.efternamn samt att lösenordet stämmer. Stämmer allt så kan giltighetstiden på ditt konto ha löpt ut - kontakta supporten så förlänger vi det!

- Glömt lösenord - kontakta supporten så nollställer vi ditt lösenord.  

- I Windows säkerhets-rutan skrivs fel uppgifter in - även här ska det vara amido\förnamn.efternamn och tillhörande lösenord. (Först i undersystemets klient ska kontot till själva databasen användas) 



- Klienten öppnas inte eller kraschar direkt - se till att du inte använder en VPN, alternativt starta om datorn. Om problemet kvarstår, kontakta supporten. 

Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.